3 Ekim 2011 Pazartesi

Avizelerimi kendim yaptım...

Herkese merhaba,
bu ilk postumda 3 yıl önce yaptığım ve severek kullandığım 2 avizeyi paylaşmak istedim.
Büyük olanın bir benzerini Tepe Home mağazasında görüp beğendim ve bi gazla ben bunu yaparım dedim :)



Bunlar da yeni fotolar :) Daha ayrınlıtılı...



Bir kenarına da kuş kondurdum :))


Bir kaç Eminönü seferinden sonra 7 kilo kadar boncukla bu hale getirebildim. Avizelerden büyük olanın çerçevesi Mudo Concept'ten bir çamaşır askısı, diğeri ise hobi malzemeleri satan bir dükkandan. Büyük olanın uzunluğu yaklaşık 1.30 cm, küçük olan da 50 cm civarı.

10 yorum:

  1. öncelikle hayırlı uğurlu olsun. avize yapmayı başaran biri herşeyi yapar bence:) devamını bekliyorum, benim hamarat arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim arkadaşım, devamı gelecek :))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık....ama daha açıklayıcı ya da yaptığınız avizenin daha yakın fotoğrafları olursa savinirim.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim, en kısa zamanda yeni fotolar ekleyeceğim...

    YanıtlaSil
  6. eğer mümkünse malzemelerin tek tek detaylı fotoğraflarını (mesela boncukların neyin üzerine dizildiği vs..) ekleyebilir misiniz? tabi bir dem nereden alındıklarını ve maliyetlerini.. ben de aynı hayali kurmuştum ama malzeme bulamadım, şişhanedeki avizecilerin kristal saatığını duymuştum ama gidip sordum, yok dediler, sizin boncuklar cam mı plastik mi??

    YanıtlaSil
  7. Burdan yardımcı olmaya çalışayım :))

    Malzemeleri Eminönü'nden Marputçu Han'dan aldım.
    7 kilo plastik boncuk, kristal kesim, beyaz makrema ipi... Cam kullanmadım çünkü çok daha ağır olacaktı, tavana asmak problem olabilir...

    Büyük olanın çerçevesi Mudo'dan bir çamaşır askısı :) mandallarını çıkarıp halka halinde kullandım.
    Küçük olanın mekanizması hazır, o da Eminönü'nden boncuk malzemeleri satan bir mağazadan.
    Boncukları bir bobin ipe dizdim, yaklaşık 1-1.5 metre uzunluğunda kestim.
    Sonra çamaşır askısına asimetrik olarak astım.
    Ampül için elektrikçiden yardım aldım :)
    İç mekanizmayı hazırlayıp taktı...

    Maliyete gelince ben 3 yıl kadar önce yaptım :) , şimdiki fiyatlar hakkında bir bilgim yok ama o zaman yaklaşık 150 TL gibiydi...

    Şişhane'de ben de bayaa bi dolaşmıştım hiç bir şey bulamamıştım, bulduklarım da çok pahalıydı...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş bende özdilekte gördüm bende hırs yaptım yapıcamda

    YanıtlaSil
  9. Tesekkur ederim, size de kolay gelsin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...