12 Aralık 2011 Pazartesi

Nikah şekeri, süsü de diyebiliriz :))

3,5 yıl önce evlendim. Düğünden önce de telaşlı yoğun bi dönem geçirdim, herkesin olduğu gibi :))
Küçük detaylar önemliydi ve özel olmalıydı... Nikah ve düğünü ayrı ayrı yaptık... Akşam üstü nikah ve 7'de düğün yemeği ve eğlence... Nikah şekerinin farklı olmasını çok istedim ve kendim yapmalıyım dedim :))
Ve sevdiğim mağaza Euro Flora'nın yolunu tuttuk. Koridorlarda dolaşırken disko toplarını gördüm ve budur dedim... Tabi sadece toplar yetmezdi, tül ve lavanta da almak gerekti... Oradan 2 koli disko topu, 2 top beyaz tül ve 2 makara bir siyah ve bir beyaz ince kurdele aldım...
Tülleri kare kestik, içerisine isim ve tarih yazan birer etiket ve birer kaşık da lavanta koyup kurdele ile disko toplarına bağladık... Tabi 600 tane kadar yapacağımız için bütün kuzenler arkadaşlar toplanıp yaptık...
İşte sonuç;

E tabi elimizde kalan da oldu, onlar da şimdi yılbaşı süsü olarak hayatlarına devam ediyolar :))








2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...